logo


Meniu

Lidl a introdus în toate magazinele proprii săculeți reutilizabili pentru cântărirea și transportul fructelor și legumelor

Retailerul german Lidl a introdus în toate magazinele proprii săculeți reutilizabili pentru cântărirea și transportul fructelor și legumelor, pentru a reduce consumul de plastic, a anunțat, luni, compania, într-un comunicat, potrivit Mediafax.

Săculeții se găsesc la raionul de fructe și legume și se comercializează într-un pachet cu 2 bucăți, se precizează în comunicat.

„Am introdus în toate magazinele Lidl săculeții reutilizabili pentru fructe și legume, în speranța că acest lucru va încuraja clienții să nu mai folosească pungile de unică folosință și înțelegând că, atât comportamentul nostru, ca retailer, cât și al lor, al clienților, vor avea un impact real de reducere a producției și consumului de plastic”, a spus Cristina Hanganu, director de Comunicare și CSR Lidl România.

Citește și: Traian Băsescu: Coronavirusul va intra în România. Trebuie să ne pregătim pentru ce-i mai rău. Eu aș opri azi, acum, zborurile din Italia

Totodată, Lidl a anunțat că va dona 0,10 lei către programul „Cu Apele Curate" pentru fiecare ambalaj pe care clienții nu îl folosesc.

În trecut, retailerul a scos complet de la vânzare produsele de plastic de unică folosință, precum tacâmuri, farfurii și pahare.

„Prin această măsură, compania estimează că, anual, nu mai sunt puse pe piața din România 63 de tone de plastic virgin. Totodată, prin scoaterea de la vânzare în anul 2018 a sacoșelor de unică folosință, din plastic convențional, compania estimează că, anual, sunt economisite 535 de tone de plastic”, se menționează în comunicat.

Compania Lidl, ce face parte din grupul german Schwarz, acționează în linie cu strategia REset Plastic a grupului, ce își propune să diminueze cantitatea de plastic folosită cu cel puțin 20%, până în 2025 și să închidă ciclurile de reciclare, au mai anunțat reprezentanții Lidl.

25 feb 11:35
Comentarii