logo


Meniu

BOMBĂ în televiziune: iUmor a fost mai tare ca Vocea și a făcut ca Antena 1 să fie lider pe comercial și în toată țara

Premieră în istoria confruntărilor dintre Antena 1 și Vocea României, de pe Pro TV. A fost pentru prima dată când show-ul iUmor a fost peste Vocea României, pe două targeturi (inclusiv pe publicul tânăr, zona pe care Pro TV e cel mai greu de depășit), anunță paginademedia.ro.

Antena 1 a fost lider la nivel național și pe publicul comercial, pe intervalul de intersecție al show-urilor Vocea României și iUmor (20.30 - 22.10).

iUmor a avut aseară o ediție specială, cu „roast-uri”, în care jurații au fost ironizați de vedetele invitate, printre care Maia Morgenstern, Dan Bittman, Gina Pistol sau Marian Godină.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV, aseară, pe intersecția Vocea României - iUmor (20:30-22:10):

NAȚIONAL. Antena 1 a condus la nivel național pe intersecția Vocea României - iUmor. Peste 1,5 milioane de persoane erau pe Antena 1, în timp ce pe Pro TV erau aproape 1,4 milioane de persoane.

Kanal D a fost pe trei, cu peste 1,1 milioane de persoane.

URBAN. Orașele au fost ale Pro TV. Postul TV a avut o medie de 790.000 de privitori pe minut. În timp ce pe Antena 1 erau 750.000 de persoane, cifre peste media postului.

Postul Kanal D, aflat pe locul al treilea, se apropia de 550.000 de persoane, media.

COMERCIAL. Antena 1 a fost prima pe publicul comercial, pe intersecția iUmor - Vocea. Aproape 370.000 de telespectatori a fost media postului (23,5% cotă de piață).

În același timp, Pro TV a avut o medie de 350.000 de privitori (22,4% cotă)

Show-ul Vocea României a avut vineri seara un interval mult mai lung (20.30 - 00.35). Pe toată durata de patru ore a Vocii, show-ul a fost lider pe toate targeturile.

La nivel național, show-ul de talente a avut peste 1,1 milioane de privitori. Antena 1, la mică distanță, era urmărită de aproape un milion de persoane.

La orașe, Vocea a avut peste 710.000 de privitori, în timp ce pe Antena 1 erau aproape 480.000 de persoane.

Pro TV a fost primul pe comercial, pe intervalul Vocea României, cu o medie de 310.000 de persoane (23,6% cotă de piață). Pe același interval, Antena 1 obținea o medie de 250.000 de persoane (18,7% cotă de piață).

1 dec 18:36
Comentarii